WAKEUP LIVING AS
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Kjøpsbetingelser

Generelt

Alle produkter fra denne nettbutikken er solgt direkte fra Wakeup Living AS-

995676419

Storgata 1, 2815 Gjøvik

Kjøpsbetingelsene gjelder for salg av alle varer fra wakeupliving.no

Registrering

Registreringen krever en gyldig epost-adresse.

Vi leverer til hele Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen. Kunden er selv ansvarlig for at riktig adresse og postnummer er oppgitt i profilen. Adresseendring gjøres på Min side. Registrert adresse vil være leveringsadresse, men det er mulig å legge inn alternativ adresse på levering om ønskelig.

Priser

Alle priser er inkludert merverdiavgift, dette gjelder veil utsalgspriser.Alle kostnader knyttet til kjøpet, varer og frakt, vil fremkomme i kjøpsprosessen før man utfører selve betalingen.

Alle tilbudspriser gjelder så langt lageret rekker eller ved kampanjer der fristen vises i annonser eller nyhetsbrev. Vi tar forbehold om feil på priser og beholdning. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder priser og informasjon om produkter på siden.

Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel. Ring oss på tlf: 90109627 Eller send oss en E-post: idar@wakeupliving.no

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK), inkl mva. Ekskludert frakt. Vi reserverer oss for eventuelle prisforandringer.

Forbehold

Vi jobber hardt med å gjengi korrekte beskrivelser og spesifikasjoner av våre produkter. Bildene vedr farger og mål kan avvike noe fra virkeligheten.

Wakeup Living AS tar ikke ansvar for at bildene/fargene kan variere på ulike datamaskiner og skjermer.PersonopplysningerWakeup Living AS behandler persondata ifølge Loven.

Personopplysninger

Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med eksterne register.

 

Kundeservice
Ofte stilte spørsmål
Bestilling
Kan jeg endre eller avbestille en ordre?
Ja, det kan du. Dersom det har skjedd en feil med din ordre, ber vi deg sende en mail til idar@wakeupliving.no for å endre eller kansellere bestillingen. Så lenge bestillingen din ikke er behandlet og sendt med Posten/Bring kan vi endre/avbryte ordren din med en gang. Ta kontakt med oss så raskt som mulig! Dersom den allerede har blitt sendt, har du naturligvis mulighet til å returnere bestillingen om du ønsker det.
Hvordan vet jeg at kjøpet mitt har gått igjennom?
Når du legger inn en bestilling hos oss vil du motta en ordrebekreftelse på mail fra oss. Vi vil behandle din ordre normalt samme dag / dagen etter avhengig av tidspunkt for bestillingen. Vi pakker og sender ut varer mandag, onsdag og torsdag. Bestiller du i løpet av helgen vil vi behandle din ordre førstkommende mandag.

Kontroller alltid e-postadressen din nøye når du bestiller da dette er den vanligste årsaken til uteblitt ordrebekreftelse. Det kan også hende at e-postleverandøren din har et spam-filter som blokkerer for enkelte e-postmeldinger. Så vi anbefaler deg å sjekke spam innboksen din.

Hvis du har gjort alt dette, men fortsatt ikke har mottatt ordrebekreftelse fra oss har ikke bestillingen din gått igjennom dessverre. Da kan du trygt legge inn en ny ordre uten å bekymre deg for at det blir bestilt dobbelt.
Om vi er utsolgt på et produkt du har bestilt, vil dette bli slettet fra ordren og ikke fakturert. Vi lagrer ikke restordre for senere levering.
Betaling
Hva er betalingsalternativene?
Vi bruker Klarna som hovedsamarbeidspartner. Men sender også faktura på forespørsel.

Bytte og retur
Kan jeg returnere en vare jeg har kjøpt i nettbutikken i butikken?
Vi tar ikke i retur ferdig blandet maling, om det ikke er feil på produktet.
Kan jeg bytte en vare jeg har kjøpt i nettbutikken i butikken?
Normalt aksepterer vi ikke dette, om ikke annet er avtalt.

Levering og leveringstid
Når kan jeg forvente å få pakken min?
Vi behandler ordre mandag, onsdag og fredag. Bestiller du i løpet av helgen vil vi behandle din ordre førstkommende mandag.

Alle våre varer sendes med Posten/Bring. Normal leveringstid for Posten er 1-3 virkedager avhengig av avstand.

Normal leveringstid er 1-3 virkedager. Bestiller du på mandag, skal du vanligvis kunne motta bestillingen din mellom tirsdag og torsdag samme uke.
I enkelte tilfeller kan det ta opptil 5-7 virkedager før varen blir levert. Grunnen til det kan være perioder med veldig stor pågang hos oss eller hos Bring.
Kan jeg hente varen(e) min i butikk
Ja, det kan du. Enten innenfor åpningstiden eller ta kontakt med oss utenfor oppsatt åpningstid. Informasjon om dette her

Jeg har ikke mottatt noen hentelapp eller SMS fra Posten.
Hva gjør jeg? Vi anbefaler at du søker opp pakken på Postens hjemmesider med ditt sporingsnummer som er tilsendt din e-postadresse. Hvis pakken har kommet frem kan du hente ut pakken ved å vise sporingsnummer (kollinummer) og legitimasjon. Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding.
Hvilke land sender dere til?
Vi sender varer kun i det Norske markedet.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min på posten?
Pakken blir liggende hos Posten i maks 14 dager. Hvis du ikke henter den i dette tidsrommet blir pakken automatisk returnert til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på kr 249,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.
Hvor mye koster frakten?
Kostnad på frakt varierer avhengig av produkt og pris. Vi har fast fraktpris på 99,-
Ordre over 10000,- kr sendes fraktfritt, til Forhandler.
Alle andre ordre tillegges frakt etter vekt og størrelse.
Ta kontakt med oss på idar@wakeupliving.no hvis du lurer på hvor mye det vil koste. 


 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke